lauantai 25. kesäkuuta 2016

Erilainen juhannus

Tänä juhannuksena en viitsinyt ruveta suunnittelemaan itselleni juhannusjuhlia, kun selvisi, että vietänkin juhannusta yksin. Turha vouhottaa, olkoon tämä nyt sitten ihan tavallinen perjantai...

Onneksi sisareni muisti pelasi ja hän palautti minulle saumurini... Muistuttelin häntä useampaan kertaan asiasta, koska olin jo leikannut valmiiksi kankaita... Niinpä minä sitten vietin juhannusta saumurilla kaahaillen... Välillä lähetin siskolleni sovituskuvia ja sieltä saan sisarellisen realistisia kommentteja... Paras oli: "Sä oot ihan sikalaihan näköinen siinä" Sovituskuvia en julkaise täällä, koska selfiet eivät ole mun juttuni, eikä kuvauspaikka ole kaikkein siistein...

Vaatteet kävin kuvaamassa ulkona omenapuussa.




Näitä olen ommellut kahden päivän ajan, paitsi että juhannuspäivän aloitin juoksulenkillä ja sitten päivällä lounaan jälkeen kävin katsomassa, kannattaako kauppojen pitää ovia auki juhannuspäivänä. Ja ilmeisesti kannattaa, koska ruokakaupan parkkipaikka oli melkein täysi. Minä en viitsinyt perjantaina pysähtyä kotimatkalla ruokakauppaan, joten tänään oli haettava kaikkea pientä, kuten maitoa.

Huomenna en enää ompele, vaikka yläkerrassa onkin vielä yksi tunikakangas. Huomenna lähden kitkemään ja illalla kesäteatteriin... 

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania vaatteita. Oletkin ollut ahkera, eli sinulla on ollut vähän erilaisia juhannusjuttuja. Mukavaa kesäteatteria!

    VastaaPoista
  2. Kivoja vaatteita oletkin taiteillut.

    VastaaPoista