lauantai 4. helmikuuta 2017

Helmikuu jo...

Tänään muistin taas tämän blogin... Vasta pari päivää sitten päivitin ostaneeni uusia jumppavaatteita, mutta siitä päivityksestä on jo melkein kuukausi. Mihin tämä aika on oikein mennyt ????

Olen kyllä innoissani käyttänyt noita uusi jumppavaatteita, työpaikan kuntosalilla ja eilen kävin ostamassa 10 kerran kortin yksityiselle kuntosalille. Aiemmin olen ollut sitä mieltä, etten rupea käymään muilla saleilla, työpaikan 2 kertaa viikossa riittää. Lisäksi käyn vesijumpassa. Mutta tällä viikolla ehdin vain kerran salille, ja vesijumppakin jäi väliin... Niinpä istuin väsyneenä sohvalla ajatellen, että jotain tarttis tehdä... Ja niin lähdin kaupunkiin ja voin sanoa, että "Hyvä Minä!" Eipä ole juoksu luistanut näin hyvin koskaan ennen... Koskaan en ole jaksanut juosta yhtä pitkää yhtäjaksoista aikaa :) Huomenna ehkä seuraavan kerran...

Keskiviikon salitreeni jäi väliin, koska minulle tuotiin uusi liesi. Vanhasta toimi enää levyt, uuni ja astianpesukone olivat lopettaneet toiminsa jo pari vuotta sitten. Ja hetihän sitä uunia piti testata....



Siemennäkkärin ohjeen sain työkaveriltani, samoin maistiaisen ja hyvää oli. Näkkäriin tulee himo, joten usein sitä ei voi tehdä, yhdessä palassa on n. 125 kcal.

Hiukan olen myös tehnyt kangashankintoja tässä tammikuun aikana... Kaavojakin on piirrelty, ehkäpä kohta ehdin leikkaamaan kankaita....


Yhden merinovillapaidan olen saanut ommeltua, vaikka onhan siitäkin vielä helma ja hihansuut kääntämättä. Pakko saada se valmiiksi ennen ensi viikon kovia pakkasia.

Pelargoneja jaksan sentään ihailla... Näitä kuvasin rankoina jossain tammikuun postauksessa... Niin ne vaan rupesivat pukkaamaan lehtiä... Kohta puoliin niitä voi varmaan jo leikellä ja laittaa pistokkaita juurtumaan...



5 kommenttia:

  1. Mulla talvehtii se sinulta saamani pelargonia. Kauniit kankaat!

    VastaaPoista
  2. Sinä oletkin aloittanut vuoden aktiivisesti. Kyllä kunnon ylläpitäminen on tärkeää ja myös ihan hauskaa. Kauniita kankaita. - Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Todella reipasta! Ja välillä on hyvä myös herkutella :)

    VastaaPoista
  4. Hyvää Runebergin päivää sinulle.

    VastaaPoista