keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Joskus on pakko saada....

Istuin soffalla, eikä oikein huvittanut mikään. Sukkaa neuloin varovasti, jotta kädet kestäisi. Lehdestä huomasin, että tv:stä tulee Tyylivarkaat. Olen katsellut ohjelmaa ainakin kerran aiemmin, vaikka en omistakaan telkkaria. Siispä läppäri syliin ja katsomaan... Edellisellä kerralla (siis silloin kun katsoin ohjelman) ohjelmassa oli mielenkiintoinen seinäritilä, jota en kuitenkaan mistään löytänyt.

Nyt sitten remontoitiin 70-luvun anoppilaa. Lopputulos oli aika järkyttävä, ei ollenkaan minun makuuni. Mutta sitten, juontaja kävi ravintola Savoyn terassilta hakemassa ihania yrttilusikoita. Sinä siunaamana hetkenä minä aloitin googlettamisen. http://www.beloved.fi/index.php?cPath=140_141 ja sieltähän niitä ihanuuksia löytyi...
5 kpl yrittimerkkejä
Tämä kuva on kopioitu Beloved-sivustolta. Aivan ihana kierrätysidea. Heti piti tilata 5 merkkiä, hinta postikuluineen 48 € eli aikas kalliita, jos vertaa itsetehtyihin. Mutta kun ne on niin ihania!!!! Toivottavasti harakat eivät ole kesällä yhtä innostuneita näistä kuin minä!!!

Tänään olin muutenkin menossa kaupunkiin kauppaan, nyt on pakko ostaa ensimmäiset yrttiruukut, vaikka merkit tulevat koska tulevat... Vielä en kylvä mitään, en en en en...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti